zaterdag 12 oktober 2013

Give Away Lidewijs



Ze zijn zo leuk! ..de Plak 't interieurstickers van Lidewij Engels.
Lidewijs is een webshop met o.a. te gekke interieurstickers, gemaakt van losse kruissteek stickertjes. 
Ze zijn verkrijgbaar in leuke patronen (kijk hier voor alle patronen), maar je kan ze ook los bestellen en je eigen patroon maken. De kruissteekstickertjes zijn er in 16 verschillende kleuren!

Ik viel het meest voor het leuke hert, waarvan ik er ook een mag weggeven, Yey!!
De winnaar mag zelf een kleur uitkiezen.

Wat moet je doen?
-Laat een reactie achter op deze post èn
- Like Lekker Fris op Facebook of volg op Instagram

GIVE AWAY CLOSED!
 
De Give-Away loopt tm 3 november

Hieronder zie je het resultaat van mijn ochtendje plakken ;)



Het plakken kan beginnen! Er zit een duidelijke uitleg bij zodat je weet hoe je het best kan beginnen. Een paar extra stickertjes voor als het mis gaat zitten er ook bij.


 Goed gelukt! Links van de kasten was nog een leeg hoekje, hij staat helemaal leuk hier!






64 opmerkingen:

  1. Nice! Net weer even anders dan de wasi tape! Count me in! En leuke tak/ bloempjes in vaas, als echte anti groene vingers dame even benoemd wat dit is en waar je ze vandaan hebt...op een of andere manier kom ik ze nooit tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is kardinaalsmuts! dat ik dat weet is echt heel bijzonder, haha.
      Mijn ouders hebben zo'n boom in de tuin staan, heb ze eigenlijk nooit bij een bloemist gezien...

      Verwijderen
    2. Ben dus niet de enige ;) bedankt voor het delen van je kennis;) eens kijken of ik ergens zo'n boom kan vinden om een takje te lenen...

      Goed weekend,

      Verwijderen
  2. Ik kan niet anders dan meedoen!!! Daily deer ....yes please!;) groetjes, Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet anders dan meedoen!!! Daily deer ....yes please!;) groetjes, Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In 1 woord: geweldig!! Doe graag mee.
    groetjes van geke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik die graag mee! Na het stucen van onze benedenverdieping een jaar geleden, hebben we nog steeds kale muren. Dit is een mooie oplossing voor de witte muren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my deer! Ik zag je foto voorbij komen op Instagram en ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee! Staat erg mooi op de foto's. Daar vind ik wel een plekje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O o o ,wat is dit weer leuk! Doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O o o ,wat is dit weer leuk! Doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw wat gaaf...
    Ik vind dit een geweldige oplossing voor de echte (opgezette) hertkoppies waar m'n kinderen van gruwelen..
    Ik doe heel graag mee..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi! Ga het sowieso onthouden voor de kamer van mijn dochter in ons toekomstige nieuwe huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke muursticker! Mooi voor de wintermaanden aan de muur, zo kan je tenminste zo af en toe eens wat afwisselen! De vogel en de roos zijn ook erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat ziet dat er mooi uit en die kasten,geweldig, ik doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kruisjes, hertje.. I'm in!! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee! Super leuk en origineel zo met die kruisjes. Ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk, daar heb ik wel een plekje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuk, daar heb ik wel een plekje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zou ik die graag winnen voor in m'n nieuwe huisje want over 2 maanden opgeleverd wordt!

    Liefs Bernice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk! Ik hou van hertjes, dus doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo gaaf!! Dit zou ik zeker willen winnen!
    Fijn weekend!
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk, origineel & creatief! Ik snap dat je deze interieursticker van Lidewijs hebt gekozen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die vind ik echt superleuk! Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend leuk! Ik doe graag mee, wij duimen voor een mooi hert!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja ik wil graag meedoen. En ik hoop natuurlijk te winnen met zon hert.
    Een trouwe volger annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Miranda, ik wil ook graag meedoen. Ontzettend leuk hert, zou hier ook heel goed staan!
    Liefs Stormmannetje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk! Zo'n mooie muursticker zou niet mis staan in mijn half-jaar-oude, frisse, scandinavische stulpje :-)
    Groetjes, Harma (IG - kusjesvandezusjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super deze aktie!!!!!!! nu de dagen korter worden kun je de kerstsfeer maar niet vroeg genoeg in huis halen...ook super leuke blog...ik begin nu pas met het volgen van blogs om inspiratie op te doen om zo in het nieuwe jaar ook een blog te gaan schrijven...Succes met het uitzoeken van een winnaar..ik denk dat iedereen wel blij zou zijn met deze geweldige stickers.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supergaaf! Ik doe mee. We gaan de woonkamer veranderen dus dit zou er erg leuk uitkomen:) Even naar facebook. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf hoor! Ik doe mee :-) Fijne zondag nog! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohh wat super leuk!!!! Ik ben gek op herten...en doe graag mee!!
    En like meteen facebook!

    Nu duimen maar....
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heeeel leuk, dus ik doe mee!
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. SUPER! ik doe graag mee. Volger was ik al...zometeen ff liken op FB. Zou het heel leuk vinden voor op de kamer van mijn jongste (die krijgt nl voor zijn 2e verjaardag een slaapkamer make-over) Duimen....toy toy toy.
    Gr. Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Me me me!!!! Oohh ik wil heel graag meedoen!!
    Super gaaf :) staat ook super bij jou op de muur!
    Ik ga heel hard duimen :)
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat een superleuke give away. Kruisjes en hertjes passen helemaal bij mij, dus ben behoorlijk enthousiast nu.
    Ik doe dan ook zeker mee.
    Duim hard, spannend!
    Lieve groet,
    Henny

    ps; staat erg mooi bij jou in de woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk! Ik doe graag mee! Zou mooi staan bij ons in de woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ohhh SUPER daar weet ik wel een mooi plekje voor..
    Doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh ja! Ik doe zeker weten mee! Wat een mooie give-away. Nu nog even naar de Karwei voor een lichtsnoer ;-)!

    Groetjes,
    Eliza (ikhebeenbep)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh my DEER, we are instantly in love with love!! Would you like to come and live with us?
    My best friend says we have names that could have come straight out of a fairy tail, so you would fit right in :)
    Love to meet you soon. XXX Robin & Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dé afmaker voor de "ik-ben-nu-een-grote-jongen" slaapkamer van mijn 3-jarige zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zou erg leuk zijn om de woonkamer toch nog een beetje winters in te richten dit jaar. We verwachten over 5 weken gezinsuitbreiding *jeej*!!! Maar daardoor waarschijnlijk geen kerstboom dit jaar, want met een box en elke keer al die visite gaat dat niet echt passen in ons huisje. Dus dit zou een mooi alternatief zijn voor een winters decor!

    Ps. ik volg je nu ook via Instagram!!

    xx Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuke actie weer! Ik doe graag mee. Hij zou super bij ons in de woonkamer staan als we deze straks opgeknapt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ja leuk!!! Graag plak ik dit leuke hertje op de witte muur boven de bank. Ik volg je al een tijdje op Instagram, maar ik zal Lekker Fris ook opzoeken op facebook. Voor het geval het nog niet duidelijk was: ik doe mee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hertje, hertje kom bij mij,
    Dan word ik ontzettend blij!

    Zo gaaf.... Kwam via welke.nl op je blog. Wat heb je ontzettend leuke ideeën !

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jaaaaaaa ik doe heel graag mee & 'keep my fingers CROSSED for this crossed deer' !
    Staat echt prachtig bij jullie... mooie foto's.

    Groetjes, Tricia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Kwam je tegen op Pinterest met het hert op de muur en dacht ik ga ff kijken.
    Nu val ik gelijk met mn neus in de boter, uuhh in een heuse give-away.
    Natuurlijk waag ik dan ook een kansje, want die kruisjes zijn helemaal te gaaf om leuke dingen mee te doen.
    Natuurlijk ga ik je ook liken op FB, zodat ik aan alle regels heb voldaan.
    Het leukste is voor mij, dat ik volger ben geworden en zo in de gaten kan houden welke superideetjes uit jouw brein ontsprongen zijn. Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh wat mooi! Voor m'n hertencollectie!
    We gaan over 'n half jaartje verhuizen en ben nu al leuke dingen aan het verzamelen om daar te gaan inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Deze zal echt super staan in mijn woonkamer! Net zoals de mooie kalender, die helaas niet meer leverbaar is :( En natuurlijk het geweldige tv meubel. Daar ben ik hard voor aan het sparen, dus ik hoop dat die nog even in de collectie blijft :)
    Ik volg je nu ook op Facebook.

    Groetjes,

    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Geweldige Give Away! Op Pinterest ben ik al druk met het verzamelen van ideetjes voor de warmste tijd van het jaar. Graag doe ik dan ook mee met jouw actie. Je hebt er weer een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super leuk! Voor boven onze nieuwe open haard! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooooh super leuk! Ik doe heel graag mee! Ik ben wel een beetje laat..ik zag hem net op je IG.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een super leuke give a-way! Ik doe graag mee, hertjes en kruisjes ik hou ervan!
    X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe ook heel graag mee! Een geweldige give away en dus ook een geweldige prijs om te (hopelijk) winnen! Ik weet er al een plekje voor…op de kastdeur in onze slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hebbe hebbe hebbe..Zooo leuk en heb echt wel een heel mooi plekje in mijn kamer!,"I'll wait for you"

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi miranda, ik weet niet meer of ik al had meegedaan maar bij deze ik zal het ontzettend gaaf vinden om dit winnen. De lkerstlampjes ga ik proberen bij tuinland wilp, je hoort wel of het gelukt is. Groetjes annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...