vrijdag 14 december 2012

TE KOOP: Kalender van Lekker Fris








Vorig jaar heb ik me suf gezocht naar een kalender die naast functioneel ook nog eens leuk is om te zien. Eentje die qua uiterlijk wat toevoegt aan je interieur. Het viel niet mee dit te vinden, ik zocht een kalender die simpel, strak, wit en origineel was.
Uiteindelijk heb ik zelf een kalender gemaakt waar ik helemaal happy mee ben. Hij past perfect in de Scandinavische sfeer waar ik zo van hou! Iedere keer staat ie weer ergens anders en hij verveelt me nooit.

Vind jij 'm ook zo leuk??

Dan komt dat goed uit, want ik heb er een heleboel gemaakt en ze gaan vanaf nu in de verkoop! 
Hij kost 29,95. Hierbij krijgt je een pakketje van het jaar 2013 (een nieuw jaar kan je altijd los bijbestellen voor 6,95)
De afmetingen zijn: 38cm x 55cm

Mail: miranneman@gmail.com




7 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit Miranda!! Echt mooi... heel veel succes met de verkoop :-) liefs Elvera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    The calendar is great! How much is shipping to NYC?
    Thank you,
    Amye Gumbinner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,
    ziet er leuk uit, die kalender.
    Succes ermee!

    Groeten van Jeanette, Zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG Hebbuh!!!!! Wat een coole kalender!
    Ik wil er een. Heb je net een mailtje gestuurd :-D
    Groetjes,
    Natscha xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...