woensdag 19 september 2012

Banner

Deze banner kan je zelf maken van losse letters, ik kwam op het idee door het blog van Lisanne van de Klift.  Leuk idee, Lisanne! Je kan er een heleboel maken, want er zitten genoeg letters in!






Via het blog van Lisanne kreeg ik ook de 'I love your blog award'. Heel erg bedankt Lisanne, altijd leuk om te horen dat je blog geliefd is :)

Ik vind het echt SUPER leuk om awards te krijgen, geeft je toch weer een boost om door te gaan. Toch kies ik er altijd voor om de awards niet door te geven. Puur omdat ik vind dat je anders in blogland continu aan het heen en weer 'awarden' bent. 

Fijne avond!


6 opmerkingen:

  1. Very nice banner:))
    And congrats with the award:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Wat zijn de banners leuk, he?! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met het heen en weer geven van een award. Ik doe het ook niet altijd, maar wist nu een aantal blogs die ik leuk vond om even te noemen! ;-)

    Liefs Lisanne

    PS Gaaf gewei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb 'm ook besteld door Lisanne :-)
    Hij is echt geweldig!

    Fijne avond
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 'm ook :-)) Lieve tekst voor boven het bureautje van je lieve dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. per ongeluk stuitte ik op deze site.....de styling is helemaal mijn smaak!erg leuk om ideeen mee op te doen en uit te wisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf gewei !! Waar komt deze vandaan ?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...