zaterdag 21 juli 2012

Headboards

Headboards kunnen heel sfeerbepalend zijn in de slaapkamer. Zelf heb ik er nog geen, maar ik heb inmiddels wel een idee wat er ongeveer moet komen. Zo'n boxspring ligt heel fijn, maar 't is wel een beetje saai tegen een kale muur. Een tijdje geleden had ik dit... 


...superleuk, maar een enorm stofnest, dus ik zoek wat anders. Hieronder een aantal DIY ideeen met verschillende materialen die niet al te ingewikkeld zijn om zelf te maken. 

Welke vind jij het leukst??


Heel origineel en supergezellig zo'n schoolbord aan het hoofdeinde.



Een foto heel groot op canvas afgedrukt is ook gaaf, kan je alle kanten mee op.






Dit is echt mijn favoriet, stoer vergrijsd hout als headboard. Mooi in contrast met het zachte linnen beddengoed met roezels (van H&M). Het linnen overtrek heb ik al! ;)







Gewoon heel simpel, met masking tape of......



Gestoffeerd met een zachte stof. Hier zou ik zo in willen kruipen ;) De combinatie van alle kleuren levert een prachtig plaatje op en het ziet er zo heerlijk zacht uit. 





Voor een landelijke uitstraling kan je oude deuren gebruiken. Ze zijn o.a. te koop bij J. van Eiken oude bouwmaterialen








4 opmerkingen:

  1. Ik vind het schoolbord geweldig, maar ben bang dat dat (krijt) nog veel meer stoft!! Dus ik zou ook voor het stijgerhout gaan. Stoer, dat de planken verspringen. Ben benieuwd wat je kiest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoooi, ben je er al over uit? Toevallig ben ik zelf ook met projectie hoofdbord bezig, die met steigerhout van AnoukB is mijn favoriet. Als je nog wat plaatjes wilt zien, check dan mijn blogpost http://ensuus.blogspot.nl/2012/07/project-slaapkamer.html
    Heb alleen nog geen tijd gehad om ermee aan de slag te gaan. Na de vakantieperiode maar denk ik. Ben benieuwd wat jij gaat doen! Kunnen we ervaringen uitwisselen :)

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...